Mad-manden Martin

Simply Cooking blev etableret i 2000 af Martin Haugaard, uddannet kok fra Michelin restauranten Kong Hans Kælder. I dag sidder han som Kreativ Direktør og videreudvikler hele tiden på Simply Cookings kerneområder: Bæredygtig kantinedrift, frokostordning, catering og kokkeskoler. Hans nyeste koncept hedder – The food – the service – the design.

Martin Udtaler: “ Jeg vil ikke være den største i Danmark, jeg vil være den bedste! Og for at komme derhen er vi hele tiden i gang med at retænke os selv og den hverdag vi arbejder i. Vi har stor fokus på bæredygtighed og på Simply Cooking People, hvor vi hjælper folk på kanten af arbejdsmarkedet ind i arbejde igen. Det giver rigtig god mening og en rigtig god smag i munden, når man kan kombinere det, man brænder for med at hjælpe andre.”

 
 

Frank the driver

Det kunne være titlen på en god film, men der gemmer sig faktisk en endnu bedre og sand historie bag ordene. Frank er vores chauffør. Vores meget vellidte chauffør, der kører mad ud til flere af vores faste kunder. Og hver dag er vi glade for, at vi fandt hinanden gennem HKI (Hans Knudsen Instituttet). Den succeshistorie har betydet, at vi gennem de sidste 2 år har haft et fast samarbejde med HKI, fordi vi gerne vil bidrage til social ansvarlighed. Det kan vi f.eks. gøre ved at hjælpe folk, der har svært ved at få adgang eller bevare tilknytningen til arbejdsmarkedet. Vi ser dem som arbejdskraft, og udfordrer dem så de føler sig værdsat.
Frank udtaler:”

Efter en del år på HKI, fik jeg tilbuddet om, at være chauffør for Simply Cooking. Det lød spændende og viste sig også at være det. Jeg har fået en masse gode nye kolleger, som giver mig ansvar og viser mig tillid. Jeg føler selv, at det har været en udfordring og har været med til, at udvikle mig, og jeg kan lide, at servicere både kunder og køkkener.

mvh
Frank “The Driver” Hansen

Hvad siger køkken- og souschefen?

Jeg valgte Simply Cooking pga. firmaets motto (finere madlavning uden fine fornemmelser) det var lige mig. Derudover har vi en fantastisk kundekontakt og vi får lov til at ”lege med maden” og overraske folk. Det er noget af det bedste. :)

Patryk Lizakowski, Souschef på KB45