Handelsbetingelser

Simply Cooking A/S

Bestilling

Når Simply Cooking modtager en forespørgsel, sender vi indenfor 24 timer et tilbud til den ansvarlige for arrangementet. I tilbuddet vil alle priser for den ønskede forplejning fremgå, samt den aftalte menu og øvrige ydelser. Dato, lokale, antal deltagere, samt alle tidspunkter for serveringer oplyst af den ansvarlige for arrangementet, vil også fremgå af tilbuddet.

Kommer der rettelser, eller tilføjelser til tilbuddet, retter Simply Cooking straks tilbuddet og sender et revideret tilbud til den ansvarlige for arrangementet. Alle rettelser og tilføjelser skal ske skriftligt til eventkoordinator på: arrangementer@simplycooking.dk

Alle bestillinger skal skriftligt, bekræftes af den ansvarlige for arrangementet på følgende tidspunkter:

  1. Ved bestilling af forplejning til et arrangement for mellem 10 og 50

Afholder I et arrangement for mellem 10 og 50 deltagere, skal Simply Cooking have en skriftlig bekræftelse og et endeligt deltager antal, senest 7 dage før arrangementets start.

  1. ved bestilling af forplejning til et arrangement for 50+

Afholder I et arrangement for 50+ deltagere, skal Simply Cooking have en skriftlig bekræftelse og endeligt deltager antal, senest 14 dage før arrangementet.

Ved ændringer i tilbuddet efter bekræftelsen er modtaget, skal den arrangement ansvarlige skriftligt meddele disse til, eventkoordinator på: arrangementer@simplycooking.dk

Skulle tidsfristen for bestilling være overskredet og I har akut behov for forplejning til et arrangement, så kontakt eventkoordinatoren, for at aftale om bestillingen kan lade sig gøre.

Dette kan ske på Tlf: 2220 0648.

Afbestilling eller reducering af deltagerantal

Aflysning

  1. Ved aflysning fra 6. hverdag før arrangementets afholdelse, skal bestiller betale 25 % af hele den aftalte pris.
  2. Ved aflysning fra 3. hverdag før arrangementets afholdelse, skal bestiller betale 75 % af hele den aftalte pris.

Deltager reduktion

  1. Ved deltager reduktion fra 6. hverdag før arrangementets afholdelse, skal bestiller betale 25 % af deltager reduktionen.
  2. Ved deltager reduktion fra 3. hverdag før arrangementets afholdelse, skal bestiller betale 75 % af deltager reduktionen.

Alle ændringer skal sendes skriftligt til det pågældende køkken og eventkoordinatoren.

Betaling

Når du bestiller et arrangement, skal du angive, om du ønsker at få tilsendt en regning eller en faktura via EAN. For at regningen kan komme rettidigt og korrekt frem, er det vigtigt, at vi har alle de relevante oplysninger, vi skal bruge.

Afhentning og levering

Du er altid velkommen til selv at afhente din bestilling på hverdage i tidsrummet kl. 13.00-15.00, i det aftalte køkken. Afhentning i vores køkkener koster 0,-. Hvis du derimod skal have leveret catering på pågældende eksterne adresse, tager vi et leverings-/afhentningsgebyr á 450,- inkl. moms.

Såfremt du har valgt at afholde dit arrangement i et af vores venues og ikke har tilkøbt vores personale, skal du være opmærksom på følgende:

  1. Alt service skal sættes tilbage på tildelte afrydningsvogn efter endt arrangement, Simply Cooking afhenter denne en af de kommende hverdage efter endt Hvis der ikke er ryddet op, vil der komme personaletimer på din faktura til oprydning.
  2. Hvis der ikke er tilkøbt en opvasker på dagen, vil vi fakturere for timer brugt på opvask dagen efter. Prisen på opvask er: 350,- pr. påbegyndt time. (min. 3 timer)
  3. Alle møbler, borde, stole, i lokalet skal stå på samme måde, som da I modtog det. Hvis vi oplever at dette ikke er gjort efter endt arrangement, påregner vi oprydning á 350,- pr. påbegyndt time (min. 3 timer)

Personale

Ønsker du tjenere til dit arrangement betales de pr. påbegyndt time Kr. 350,00 pr. tjener (min 5 timer). Ønsker du kokke til dit arrangement betales de pr. påbegyndt time Kr. 395,00 pr. kok (min 4 timer).

Opvasker skal tilkøbes ved arrangementer afholdt på vores lokationer. Opvaskeren betales pr. påbegyndt time Kr. 350,00 (min 5 timer).

Du skal regne med at personalet møder ind 1 time før arrangements start for at sætte op, og bliver 1 time efter arrangements afslutning for at rydde op. Hvad tid personalet møder/får fri afhænger af deltagerantallet. Du kan kontakte eventkoordinator på arrangementer@simplycooking.dk for at høre mere om tilkøb af personale.

Ved afmelding af personale 4 hverdage forinden arrangementet, vil i blive faktureret for 5 timer pr. medarbejder.

Ris og ros

Vi arbejder hårdt for at et hvert arrangement, forløber gnidningsfrit fra start til slut. Vi vil derfor gerne høre fra dig, hvis du har ris eller ros til et arrangement. Du kan skrive

til arrangementer@simplycooking.dk

Vi håber at I får et fantastisk arrangement. Vi vil i hvert fald gøre vores for at maden og betjeningen lever op til jeres forventninger og mere til.

Mvh

Simply Cooking A/S

Scroll to Top

Spar 10% på første bestilling! Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få eksklusive tilbud og lækre opskrifter.

Nyhedsbrev